.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرانی برای تمام فصول در مازندران!
علیرضا قلی زاده
مدیرانی برای تمام فصول در مازندران!


شمال نیوز:بارها بارها در یادداشت های پیشین خود گفته و باز هم تکرار می کنم بزرگترین عامل عقب ماندگی استان مازندران مدیران آن بوده اند. مدیرانی که در مدیریتشان چاشنی بی انگیزگی،عدم تخصص،روزمرگی،وابسته بودن به گروه های سیاسی،وامداری نمایندگان،داشتن پست به هر قیمت،عدم شجاعت،مهم نبودن منافع استان،نداشتن قدرت رایزنی بالا،عدم جذب اعتبارات لازم برای استان،ضعف در مدیریت درون سازمانی و عدم ارتباط گیری درست با مسئولین بالا دستی و ...دیده می شود.
مازندران ما امروزه در حالی همچنان به فقر خود در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی،صنعت توریسم و گردشگری،شهرسازی،مشکلات حمل و نقل،صنعت،بیکاری جوانان تحصیل کرده و... ادامه می دهد که به ضرس قاطع می توان ادعا کرد اگر به درستی در این سالیان مدیران آن بر اساس شایسته سالاری و نه رابطه سالاری انتخاب می شدند این گونه دستخوش مشکلات نبود.
البته در این بین مدیرانی هم بودند که خدمات قابل توجهی را به استان ارائه دادند اما به دلایل مختلف بهترین راه را مهاجرت از استان و یا کناره گیری از پست های مدیریتی دیده اند.
آنچه در گذر مدیریت پاره ای از دستگاه های اجرایی استان در سالیان گذشته قابل رویت است حضور بعضی افراد  بوده که باید از آنها به عنوان کوتوله های مدیریتی در مازندران یاد کرد.این مشتاقان به میز و صندلی توانستند به طرق مختلف و ترفندهای گوناگون بدون داشتن فاکتورهای لازم در بدنه مدیریتی استان نفوذ پیدا کرده و سالیان سال در دستگاه های اداری به مدیریت بپردازند. مدیریتی که با هزاران حرف و حدیث روبرو بوده و متاسفانه مدیران ارشد استان نیز به دغدغه های مطرح شده پیرامون این افراد کمتر توجه نشان داده و آنان همواره در چترهای حمایتی به راحتی به مدیریت ضعیف خود ادامه داده اند.
جالبترین نکته در کارنامه مدیریتی این اشخاص رنگ عوض کردن در مواضع سیاسی شان بوده که به نظر این نیز از عدم صداقت همین دسته از افراد حکایت می کند.
این مدیر نماها که در گذشته ای نه چندان دور خود را کارگزارانی می نامیدند در دوران اصلاحات ژست اصلاحاتی به خود گرفته و در دوران اصولگرایان آنچنان خود را وابسته به آنها می دانستند که اگر کسی آنها را نمی شناخت فکر می کرد اصولگراتر از این آقایان شخصی دیگر وجود ندارد. اکنون نیز مشاهده می شود که از اعتدال و میانه روی خود در خطوط سیاسی سخن می گویند!!! این تشنگان به پست که احتمالا" یادشان رفته  کارنامه مدیریتی شان حداقل برای کارشناسان امر موجود است این روزها به طرق مختلف در فکر ماندگاری خود در صحنه مدیریت دستگاه های اجرایی استان می باشند و از تمامی ابزار در پی به دست آوردن موقعیت مدیریتی جدید در حال استفاده کردن می باشند.
 اگر چه در این فرصت قصد بازکردن بیشتر این مساله را نداشته و ندارم اما به این مدیران تمام فصول!!! یادآوری می نمایم که مازندران ما احتیاج به مسئولینی دارد که صداقت را سرلوحه کارشان قرار داده و از امتحانات گذشته سربلند نائل آمده باشند.مدیرانی که با تمام وجود برای این استان کار کرده و خدمت به مردان و زنان شریف مازندرانی را بر هر چیزی مقدم بدانند.


علیرضا قلی زاده/ سردبیر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مرداد 1392
اراده ي عمومي و نظام نسبت به اين موضوع بسيار كرخت است . آيا روحاني ميتواند كاري بكند؟ نميدانم !
نا شناس 26 مرداد 1392
از این دست مدیران تا دلت بخاد در مازندران پیدا میشن.مهم اینه که این روزها بعضی هاشوم با روزنامه ها و رسانه های استان مصاحبه می کنند و خودشونو وصل به دولت هاشمی می کنند در حالیکه تا دیروز می گفتند ما احمدی نژادی هستیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.